Pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji so namenjeni seznanitvi kupcev z osnovnimi pogoji in postopki nakupa v spletni trgovini Filu.si (v nadaljevanju spletna trgovina)

S spletno trgovino upravlja
FILU, Mateja Radisavljević Pačnik s.p.
Gorenje 2A
3327 Šmartno ob Paki
ID za DDV: 94050872

Prodaja in dostava blaga je možna na ozemlju Republike Slovenije.

Za pridobitev pravice do nakupa na spletni trgovini registracija ni potrebna. Stranka lahko nakup opravi tudi kot gost, z tem da v postopku nakupa više vse potrebne podatke, ki jih od nje zahteva sistem.


Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


Naročanje
Naročanje poteka po internetu 24 ur na dan, vse dni v letu. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Kupec željen izdelek doda v košarico v željeni barvi, velikosti in količini in nato nadaljuje z nakupovanjem ali postopkom nakupa tako, da v košarici še enkrat preveri ali so količina, barva in velikost pravilni (v nasprotnem primeru izdelke odstrani iz košarice) ter nadaljuje na stran nakupa. Tam vpiše podatke potrebne za izvedbo naročila, še enkrat preveri naročeno blago, preveri Pogoje Poslovanja in označi ali se z njimi strinja, ter z klikom na gumb odda naročilo. 

Po oddaji naročila v spletni trgovini ali po e-pošti kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v najkasneje treh urah po oddaji naročila, na elektronsko pošto info@filu.si

Spletna trgovina si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in s podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.

Vse slike produktov na spletni trgovini so simbolične in lahko pride do manjših barvnih izstopanj (zaradi kota slikanja, svetlobe, tipa naprave, iz katere dostopate,...).


Prepoznavanje in popravek napak pri naročilu
Uporabnik lahko napako pri izbiri izdelka, količini velikosti ali barvi ugotovi na več načinov. Po dodajanju izdelka v košarico, lahko uporabnik na strani košarice še enkrat preveri izdelke dodane v le to. Nato lahko zadevo ponovi še v postopku nakupa, kjer se mu ponovno izpišejo izdelki v košarici pred oddajo naročila. V kolikor uporabnik obakrat spregleda napako, dobi po oddaji naročila na e-pošto še pisno obvestilo z navedbo naročenih izdelkov, količino, barvo in velikostjo, kjer lahko ponovno ugotovi storjeno napako.

Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu (le na Območju Republike Slovenije); v primeru plačila z gotovino ob prevzemu, poštarju izročite gotovino in Pošta bo za vas opravila plačilo. Pri plačilu z gotovino ob prevzemu plačate dodatno provizijo, po ceniku Pošte Slovenije. OPOZORILO: Pošta Slovenije vam ob plačilu po povzetju (plačilo preko položnice) dodatno zaračuna 1,05€, kot provizijo za plačilo položnice.

z nakazilom na račun FILU s.p, po ponudbi/predračunu; v primeru plačila na TRR, boste ob nakupu prejeli obvestilo z vsemi ustreznimi podatki o računu, kamor je potrebno opraviti nakazilo. Dokler ne dobite elektronskega sporočila, ne nakazujte kupnine

- ob nakupu nad 50,00 EUR stroške dostave na območju Republike Slovenije krije podjeje Filu s.p, ne glede na to ali kupec izbere način plačila po povzetju ali plačilo po predračunu.

Cene
Vse cene izdelkov so označene v evrih (EUR) in ne vsebujejo DDV, saj podjetje Filu s.p. Ni davčni zavezanec. Označene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene veljajo samo za nakup v spletni trgovini Fulu.si. Cena ne vključuje dostave razen v primeru, ko vaš enkratni nakup znaša več kot 50,00 EUR.

Zavezanci za DDV ali kupci na izrecno željo so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko. To navedejo v opombe pri naročilu.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Ponudnik – spletna trgovina skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako da obstaja minimalna možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla.

Odstop od pogodbe
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči (na kontaktni e-naslov info@filu.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (vso blago je mogoče vrniti po pošti). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, vam skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljena plačila na TRR kupca. Ob vračilu blaga nam prosim posredujte tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želite, da se vrne plačilo

Neprevzem paketa

V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju - z gotovino, ne prevzame ter so po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to ne šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo ponudnik izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati.

Dostop do shranjene pogodbe

Pogoji poslovanja so dosegljivi na spletni trgovini 24/7.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla.

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Odgovornost za stvarne napake

Potrošnike seznanjamo, da nosimo odgovornost za stvarno napako na blagu, ki se pokaže v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z ZVPot. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita in seznanitev potrošnika, ki pravilno obvesti prodajalca o napaki z njegovimi pravicami(37.člen ZVPot).

Dobavni roki

Vse pošiljke oddane delovni dan, najkasneje do 15 ure na Pošto odpremljeni praviloma še isti dan. V primeru plačila po predračunu se šteje, da je do 14. ure potrjeno nakazilo na račun podjetja. Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 2-5 dni. V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši vas bomo o tem obvestili v 24-tih urah.

Za izdelke, ki niso na zalogi je rok dobave izjemno različen in traja od 4 dni pa do 30 dni ali izjemoma celo več. Predlagamo, da nas pri naročilu izdelkov, ki niso na zalogi kontaktirate. Z veseljem vas bomo obvestili koliko časa je potrebno čakati za želeni izdelek.

Stroški povezani z komunikacijo

Spletna trgovina uporablja klasično telefonsko številko, tako da se vsi dohodni in odhodni klici na naš telefon obračunavajo po veljavnem ceniku vašega operaterja.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Ponudnik si prdržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@filu.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja sporov. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Vklopi razum, zahtevaj račun

Obveščanje

Ponudnik lahko predvidoma enkrat, vendar ne več kot dvakrat v mesecu po elektronski pošti svojim kupcem pošlje obvestilo o aktualni ponudbi. Prejemiki obvestil se od prejemanja le-teh lahko kadarkoli odjavijo preko povezave, ki je tudi del vsakega sporočila. Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Vaša spletna trgovina Filu.si

O podjetju:

Spletna trgovina Filu.si
FILU, Mateja Radisavljević Pačnik s.p.
Gorenje 2A
3327 Šmartno ob Paki

Telefon: 070/705-467
E-mail: info@filu.si

Facebook